lauantai 30. maaliskuuta 2013

Rakkauskirje

Ystäväni Fuengirola,

Olen kiintynyt Sinuun kuin varkain. Huomaamattani ensin niin toverilliset tunteeni Sinua kohtaan ovat  jalostuneet voimakkaammiksi, pikku hiljaa huoleton ystävyyteni on muuttunut kiintymykseksi. Kyllä, Fuengirola, taidat olla enemmän kuin ystävä minulle. Tulen ikävöimään Sinua, katujasi, kielten sekamelskaa, hiekkarantaa, lyhyitä välimatkoja ja simppeliä elämäntapaasi. Olen yllättynyt siitä, että sovimme näin hyvin yhteen. Meillä on paljon vielä edessämme, eikö niin?





Oi Salarakkaani Helsinki!

Tulit elämääni vahingossa, olit suunittelematon käänne elämässäni. Ihastuin sinuun kuitenkin heti. Olet onnistunut viettelemään minut yhä uudelleen ja uudelleen. Luulen, että olet täydellinen kumppani minulle: turvallinen ja huolehtiva, mutta silti usein järjestät minulle pieniä yllätyksiä ja esittelet aina uuden puolen itsestäsi juuri kun olen luullut tuntevani Sinut jo kokonaan. Ja minä, jos kuka, rakastan yllätyksiä. Väliaikaisuus ja seikkailullisuus saavat suhteemme tuntumaan kevyeltä ja villiltä. Vaikka tämä taitaa olla vakavampaa...





Savonlinna...

...suhteemme päättyi huonoissa merkeissä. Kuinka kliseinen viha-rakkaus-suhde. Mielelläni pidän sinuun vielä yhteyttä, nyt pystyn suhtautumaan sinuun hyvällä ja muistaen hyvät puolesi. Ilahdun aidosti näkemisestäsi kesäisin. Onhan meillä niin paljon yhteistä historiaa. Olit ensimmäinen kaupunkini!  Hymyillään, kun tavataan, Savis.


Armaani Girona, 

en ole unohtanut Sinua, en koskaan voisikaan! Älä kuvittele, että uusi suhteeni Fuengirolaan olisi pois tunteistani Sinua kohtaan. Olet minun kaukorakkauteni nyt ja aina.






1 kommentti: